Jeg har længe gået og ville prøve en sifon flaske. Men jeg har altid synes de var så dyre at købe og gassen er jo også vildt dyr. Så faldt jeg over denne sifon i Superkram i Tarup Centeret. Jeg…
Denne opskrift er god til mange ting : chokolademousse, varm kakao eller chokoladeis. Oprindeligt er det en opskrift til chokolademousse som jeg har lavet en smule om, men synes jeg ville prøve at bruge den til noget andet, og jeg…