Tag: gasbeton

Genopbygning af huset 1. del

Alle væggene i huset var beklædt med gipsplade og der er isoleret med 20 mm. rockwool, og så det hjælper ikke meget. Alle gipspladerne og isoleringen er vi nu igang med at pille ned, og der hænger plastik ned fra

Udgivet i Renovering af kolonihave Etiket: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,