5. dag i kolonihaven

Så er nedrivningen gået i gang, træbygningen på huset er pil råddent, taget er utæt og der har stået vand i den del i flere år, den er direkte sundhedsskadelig.

Efter flere timer i stegende sol, blev vi godt solbrændte og måske et par kilo lettere.

De næste par dage blev der kørt adskillige trailer væk med træ og affald fra nedrivningen, og da vi nu var i gang med at køre det hele væk, plukkede vi alle æblerne på træet i haven, og skar det rigtigt meget ned.

 

 

 

Udgivet i Renovering af kolonihave Etiket: , , ,